Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li je federacija BiH genocidna tvorevina?

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 08 jul 2012 21:04
srpski kinez- crno belo!
".....Sa druge strane, Srbi u Bosni, kao manjina, su bili potpuno vojno superiorni nad vlastima u Sarajevu, pa su čak i same Sarajevske vlasti držali pod opsadom..."

hahhahaaa!!! Koje licemjerstvo!!!!!!!
Preporuke:
8
78
2 nedelja, 08 jul 2012 21:52
Stanić Milan1
Od autora sam očekivao više,kad su u pitanju turbulentni politički događaji(fokusirano na BiH).Veći deo teksta autor citira fragmente iz "Islamske deklaracije" koja je po mom skromnom sudu običan politički pamflet,niskog intelektualnog i stručnog nivoa-upravo namenjen takvoj strukturi korisnika.Ako se zadržimo na teoriji rata kao višedimenzionalne društvene pojave- građ. rat je sukob između antagonističkih grupa u n u t a r jedne države(nacija,etničkih i verskih grupa,klasa)u kojem svaka od njih želi ostvariti određene ciljeve.Međunarodno pravo ne reguliše građ.rat,ali inzistira DA SE U NJEMU ŠTITE ŽRTVE ORUŽANOG SUKOBA.
Prema Donaldu Horovicu međuetnički sukobi prerastaju u građanski rat u trenutku,kada jedna od strana za svoje ciljeve dobije potporu izvana.E,upravo se to desilo u SFRJ 90-tih.Obzirom da su vrlo česte teme NSPM upravo građanski rat i njegove posledice bilo bi dobro koristiti stručne opservacije prof.dr Smilje Avramov i drugih autora(nastavak)
Preporuke:
29
3
3 nedelja, 08 jul 2012 22:30
Stanić Milan 2
(nastavak)Indikatori građ.rata u BiH
-Šefko Hodžić u svojoj knjizi "Bosanski borci"str.247,premam svedočenju Halida Čengića -Hadžije konstatuje da je 2.08.1990.formirana prva paravojna muslimanska jedinica u BiH snage jednog voda,
-Akademik Muhamed Filipović - Tunjo u svojoj knjizi"Bio sam Alijin diplomata" str.57 svedoči o sastanku sa Tuđmanom u Zagrebu 9 i 10.04.l991.u kome ih uverava da BiH trebaju izaći van SFRJ zajedno sa Slovenijom i Hrvatskom i da je za taj čin obezbeđena međ.podrška(Nemačka i Austrija),
-Sefer Halilović nač.štaba Armije BiH u knjizi "Lukava strategija" str.148 konstatuje da je početkom 1992.brojila cca 120.000ljudi,od toga oko 70.000 pod oružjem(Zelene beretke,Patriotska liga,HOS)
Posledice pol.poteza muslimanskog rukovodstva rezultiraće oružanom agresijom protiv JNA i srpskog stanovništva uz direktno mešanje regul.OS Hrvatske koja je u martu mesecu 1992.rezultirala masovnim zločinima nad Srbima(Sijekovac,Kupres),a BiH je i formalno bila u sastavu SFRJ.
Preporuke:
41
3
4 nedelja, 08 jul 2012 22:55
Safet
Ako išta oće i može da ovekoveči mržnju onda su to ovakvi jeftini pamfleti za polupismene...
Preporuke:
7
87
5 nedelja, 08 jul 2012 23:24
Zdravko
Evo Safete ja sam polupismen i za mene je ovaj tekst vrhunsko intelektualno pregnuće da poslaže kockice u ovaj krvavi mozaik slamanja srpskog otpora imperijalističkim težnjama Zapada (prvenstveno SAD i Njemačke uz indoktrinaciju Vatikana). Ovom prilikom bi želio zahvaliti i autoru i NSPM što su nas podsjetili o događajima koji su planski zaboravljeni. Ne, ovo nije teorija zavjere, ovo je zavjera na djelu. Pokazna vježba za kasniju praksu na čijem kraju leži velika Rusija. Svjedoci smo tih krvavih događaja. Poseban naglasak bi dao na sam kraj ovog vizionarskog teksta koja glasi "Dehumanizacija samo Srba, kao ljudskih zveri i ubica, uprkos svemu što se događalo, govori o jasnoj potencijalnoj genocidnoj namjeri. Bošnjačka strana jedva krije svoje frustarcije, što Srbi u Bosni nisu doživjeli sudbinu Srba u Hrvatskoj" Juče je ubijen bračni par srpskih povratnika na Kosmet i niko ništa. Zamislite da su ubijeni muslimani u Republici Srpskoj. Već bi zasjedao UN sa spremljenim sankcijama i avionima!
Preporuke:
75
3
6 nedelja, 08 jul 2012 23:47
Žiko
Fantastičan tekst. Hvala vam što je predstavljen. Mislim da je red da se krene u kontranapad jer je stvarno dosta muslimanske propagnde. U tom cilju ovaj tekst treba biti preveden i dostavljen stranim štampanim medijima. Od prve do zadnje riječi je pogodjeno u centar. Upravo je Federacija stvorena etničkim čišćenjem jer se dobro zna da tamo Srba skoro i nema ...za razliku od Republike Srpske gdje ima i stoprocentnog povratka. Bošnjaci zaista ne miruju i čačkaju mečku, kako se to kaže žargonski. Tamo gdje su se vratili ponovo podstiču mržnju i samo nešto traže. Oni ne žele da prihvate da genocida nije bilo, uvijek govore o agresiji, pa ako je agresija mislim da je onda vrijeme da se Republika Srpska odvoji pa onda neka kažu sa razlogom da je bila agresija, mada opet nije jer su Srpske teritorije u bivšoj BiH smanjene. Srbi su prije rata bili vlasnici 63 procenta zemljišta a RS sada ima 48 procenata BiH u vlasništvu. Medjutim drago mi je da je došlo vrijeme da istjeramo stvari na čistac
Preporuke:
53
3
7 nedelja, 08 jul 2012 23:47
Safet @ Zdravko
Dakle zapravo su Drugi bili "genocidni" a Srbi su samo preventivno delovali na jasne "genocidne" planove Drugih! Nisi ti samo polupismen...
Preporuke:
7
78
8 nedelja, 08 jul 2012 23:59
vasilije
Ovakvo manipulisanje poluistinama i lažima moralno degradira Srbe na niži stepen nego šta bi to NAVODNO htela bošnjačka i belosvetska propaganda! To je,u ovakvim razmerima,moguće samo kod Srba! A reč "demonski", koju je autor upotrebio, verno opisuje namere ovog i sličnih tekstova:to je ostavština koja će biti "istorijski razlog" za neke buduće ratove...Šta je tu,zapravo,"demonsko"?????
Preporuke:
6
76
9 ponedeljak, 09 jul 2012 00:18
Lav
Lep i argumentovan tekst, kritičari naravno ne žele istinu o sintetičkoj naciji, o hrvatsko-turskom jeziku , njihovoj istoriji koja je takva kakvu ste opisali , ne može se ulepšati Filipovićevim filozofiranjima.Alija pored zločina protiv mira i genocidnoj nameri, ipak je nešto dobro uradio, homogenizovao je i radikalizovao srpski narod, zbog toga sarajevske fantazije pažljivo pratimo.Cilj propagande iz sarajevskih medija i političara, sejanje mržnje, znamo čemu služe ali mi više nismo Jugosloveni ni u tragovima , farsa je završena, Republika Srpska , njeni ljudi znaju da je opstanak RS imperativ, život ili smrt.
Preporuke:
37
2
10 ponedeljak, 09 jul 2012 00:32
Vasilije ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!
Ti si egzemplar te bošnjačko-neoosmanlijske hipokrizije u kojoj je naravno inkorporirana laž, vi bez toga ne možete provesti svoje ciljeve, sam nik puno govori o tebi ! Apsolvirani ste,pričajte bajke i basne...
Preporuke:
31
3
11 ponedeljak, 09 jul 2012 00:34
Sevdalinka...
VaSiLiJe , ne klepeći nanulama...!
Preporuke:
32
3
12 ponedeljak, 09 jul 2012 01:00
Dr Trnokop
Sve cestitke autoru!Ubitacno, taksativno, slovom i brojem!Citati iz "Deklaracije" na cijim principima i pociva Federacija!I Kao civil, zatvoren u koncentracioni logor u Celebicu,sjecam se ,da je jos 26. maja 1992. god , u noci, u Tunel"6" upalo unirormisano lice, predatavljajuci se kao "Inspektor Vekic", izaslanik"naseg predsjednika A. Iztebegovica, da nam objasnida smo vec po njegovom (Izetbegovicevom) merhametskomcovjekoljublju vec nepostojeci!"Napravicemo mi nasu Bosnu i bez vas, sake cetnickih koljaca"Jos jednom, samo ovako, naucno, nepristrasno!Usput, "Deklaracija", je vrhunsko ostvarenje!I, Svemoguci daj, da imate jos ovakvih vidivitih vodja!Pa da i ovih 25% BiH bude siroko!
Preporuke:
34
2
13 ponedeljak, 09 jul 2012 07:21
Bob
Važno je preventivno delovati.
Na sve moguće načine.
Preporuke:
27
1
14 ponedeljak, 09 jul 2012 07:24
Bob
Evo, npr: da sam ja bio na Tadićevom mestu, takodje bih se rukovao. I ugred bih šapnuo nakazi na uvo: dogodine u Prizrenu.
Dobro, to se ne može očekivati od Tadića, nego od nekog državnika...
Preporuke:
28
2
15 ponedeljak, 09 jul 2012 07:38
Danilo-1 dio
Odlican tekst g-dina Petra Andjelkovica,bravo.

Srbi su narod koji je najvise stradao u istoriji Balkana i ponekad kazem,koje su nas sve sile gazile,ubijale,protjerivale,islamizovale,siptarizovale,katolicile,jugoslavenizovale,crnogorcile, vojvodinovanizovale,europeizovale,dobro da smo opstali i u ovolikom broju.To ja zovem ciscenjem nacije.U svojoj vjeri i naciji ostali su samo oni najkarakterniji i najhrabriji.

Taj proces desrbizacije je bio konstantan i pojacavan je za vrijeme raznih okupacija.

Raspadom SFRJ Srbi su se konacno nasli sami sa sobom u svoje tri drzave,Srbiji,Srpskoj koja zvanicno nije drzava,ali kao da i jeste i Crnoj Gori i tako stvorili pretpostavku da upravljaju svojom sudbinom.

SAD i EU su,razbijajuci SFRJ i planiranim atakom na Srbe,napravili silnu glupost ostavljajuci Srbe u skoro jednonacionalnim drzavama,na koje ne prestaju vrsiti stalne i neljudske pritiske od ek.sankcija,do bombardovanja,sto ce dovesti do dolaska Rusije u srpske zemlje.
Preporuke:
26
3
16 ponedeljak, 09 jul 2012 08:06
Danilo-2 dio
Pored Slovenaca,Hrvata i Muslimana,Rusija nikada ne bi dosla u SFRJ.
Danas smo svjedoci ruskih interesa u R.Srpskoj,a,iskreno se nadam,a i Zapad tako pise, da se u Srbiji formira ruska Vlada.

Sta hocu reci? To,da Srbima nema opstanka bez prisustva Rusije u srpskim zemljama.Ko ne misli tako,tesko mu je pomoci.

E,sada o Muslimanima u BiH i SFRJ.Oni su narod koji je mnogo izgubio padom SFRJ,fakticki,radili su u korist vlastite stete.Umjesto sto su imali cijelu Jugu,sada su spali na 1/4 BiH,dakle,"Frtalj dzamahirija",jer Hrvati svoje ne dijele sa njima,iako su zajedno u Federaciji BiH.

U Raskoj ih ima oko 150 000 i u Crnoj Gori oko 80 000 i tako rasparcani su ni na nebu ni na zemlji.

Alija ih je,sa njegovom "Islamskom deklaracijom",tako udesio da se nikada vise nece oporaviti.Zato,sto vise propadaju,frustracije im prema Srbima sve vise rastu.

Oni su narod bez perspektive,bijeda,Zapad ih drzi kao neku protivtezu Srbima,a Srbi ih sve vise ignorisu sto njih dovodi do ludila.
Preporuke:
37
2
17 ponedeljak, 09 jul 2012 08:08
Đura
Odličan tekst od Petra Anđelkovića, kao i do sada.
Argumentovano i logički jasno.

U tom smislu je poruka "Vasilijima", i ostalim koji se ne slažu, da se ugledaju na autora, pa ako se sa nečim ne slažu i misle, ili čak znaju, da nije istina, onda neka o tome lepo iznesu svoje argumente, rad sam ih čuti.
Ovakvo njihovo povikivanje i vređanje samo dodatno potvrđuje ispravnost autorovih stavova.
Preporuke:
31
1
18 ponedeljak, 09 jul 2012 08:34
Stanić Milan
Ponovo se javljam za reč kao sudionik Otadžbinskog rata u BiH,ovaj put bez ikakvih pretenzija da nametnem svoje mišljenje kao krovno,nego da sa aspekta običnog čoveka dam neke opservacije na minule događaje.Građ.rat na prostorima ex Yu 90-tih bio je ustvari recidiv građanskog rata iz II sv.rata.Zašto?Upravo radi činjenice što II sv.rat na ovim prostorima nije civilizacijski dovršen,KPJ i Tito prave simetriju po pitanju krivice i doprinosa pobedi,zatomljeni kleronacionalizmi i šovinizmi čekali su povoljnu priliku i dobili je.Nema mesta sumnji da je rat nametnut srpskoj strani radi imperijalnih ciljeva Zapada.Dejton nije okončao rat u BiH,jer zavađeni nacionalizmi nisu ostvarili svoje pol.ciljeve i sad ih žele ostvariti najprimitivnijim manipulacijama - kostima nesretnih ljudi koji su se u jednom trenutku našli na pogrešnom mestu.To rade sve tri strane i što je još tragičnije u čitavu predstavu uključuju se moralno posrnule ličnosti iz javnog života,a da li neko misli o sirotinji?
Preporuke:
25
2
19 ponedeljak, 09 jul 2012 09:24
.............
Svaki ubijeni Srbin u 20. vijeku je dokaz za to.Da ne računamo vreme turske okupacije, to je "plus".REPUBLIKA SRPSKA JE NAJPLEMENITIJA NAJISTORISKIJA TVOREVINA NA GEORAFSKOM PROSTORU BIH U POSLEDNjIH 5000 GODINA, I U ČITAVOJ ISTORIJI OVOG PROSTORA.
Preporuke:
38
3
20 ponedeljak, 09 jul 2012 09:45
gavrilo
vi ste ukazali na non sens ali koga ova tematika interesuje on je i poznaje.muslimani po kuranu se bore za svoju vlast i svoju drzavu.lijepo ste primjetili ali to zna skoro svako ko ima imalo mozga da je glavni generator srbskog stradanja u Bosni zapravo stranac:turska,austrija,njemacka pa sad amerika a imaju veliki upliv i sile kao sto su francuska i engleska.
Preporuke:
20
1
21 ponedeljak, 09 jul 2012 10:21
Lav@ Milan Stanić
najprimitivnijim manipulacijama - kostima nesretnih ljudi koji su se u jednom trenutku našli na pogrešnom mestu.To rade sve tri strane i što je još tragičnije u....
----------------------------------------------
Ne slažem se sa Vašom konstatacijom u ovom navedenom pasusu, gde to Srbi manipulišu sa brojem ubijenih , navedite konkretno.

Na kojem spomeniku piše 8000... a stotine ljudi živi, gde su u srebrničkoj priči umrli prirodnom smrću, ubijeni borci, Orićevi banditi iz "demilitarizovane " zone Srebrnice, tri godine, proboj muslimanskih jedinica iz opkoljene Srebrnice, to su manipulacije .Znate li Vi koliko je streljano Bošnjaka???

Cilj je stvaranje genocidnog kluba, animoziteta i balasta prema srpskoj naciji kod Bošnjaka i međunarodne javnosti, nemojte molim Vas jugoslovenske prakse( Brozove), demantovat ćete sami sebe.Životni standard u eks Jugoslaviji nije tema ovog teksta.
Preporuke:
20
2
22 ponedeljak, 09 jul 2012 11:31
Simo
Preporučujem da svi pročitaju i preporuče drugima ovu stranicu, naročito našoj braći u Srbiji i Crnoj Gori. Bolje ćemo se razumeti i manje međusobno optuživati. Hvala autoru.
Preporuke:
19
1
23 ponedeljak, 09 jul 2012 11:59
Brko
Velikosrpska hegemonistička ideologija i svetosavska crkvena demagogija su odgovone za sve ratove na prostoru bivše Yu 90-ih godina.
To je bio pokušaj građenje VELIKE SRBIJE gde se nisu birala sredstva niti marilo za žrtve a sve s ciljem da se ostvari taj plan.
Plan nije uspeo ali je pored dela Hrvatske razorena skoro cela BiH a na njenoj jednoj polovini putem genocida etnički očišćen prostor od nesrba.
STRAŠNO!!!
Preporuke:
11
51
24 ponedeljak, 09 jul 2012 12:02
vasilije
Gore hipokrizije od ove vaše nema!
Preporuke:
3
42
25 ponedeljak, 09 jul 2012 12:05
MilošRS
Sve i svima ovdje ,je sve jasno .
Mislim da nema potrebe da se Muslimanima išta objašnjava i argumentuje - znaju i oni..a i mi ...
Mi treba da se fokusiramo i svu energiju usmjerimo na naše jačanje i opstanjanje .
Mišljenja sam da je ključno i najvažnije za opstajanje ovdje i u ovom svjetu ovakvom kakav je, kako se mi Srbi odnosimo između sebe . A tu ima još mogo prostora za bolje .
Preporuke:
25
2
26 ponedeljak, 09 jul 2012 12:10
Safet @ Danilo
E bre Danilo,da mi je znati šta vas dovodi do ovakvog......gledajte turske sapunice i učite,samo učite!
Preporuke:
3
34
27 ponedeljak, 09 jul 2012 12:24
Prvo skoci pa reci hop
Autor reče:

"Ne treba zaboraviti da su stavljanjem potpisa na Dejtonski sporazum, zapadni političari, bošnjačka i hrvatska strana priznali tu istu „genocidnu tvorevinu“. Ukoliko su je već tako „genocidnu“ zvanično priznali, što sada odjednom žele da je ukinu pod izgovorom da je „genocidna“?"

Odgovor je vrlo jednostavan.U trenutku potpisivanja Dejt. mir.sporazuma svi epiteti koje su Srbi dijelili Bošnjacima i obratno su bili u sferi "navoda" i nedokazanih činjenica.

Princip niko nije kriv dok mu se ne dokaže pred sudom da je kriv se može primijeniti i na entitet RS.

Godinama nakon potpisivanja Dejtona se pred međunarodnim sudovima dokazala krivica RS za sistemska i planska etnička čišćenja i ubijanja,kao i za genocid.

Nakon presuda, situacija se uveliko mijenja,jer sada nemamo kao 1995.godine samo navode i nedokazane činjenice, već presude najviših sudskih instanci svijeta. Nekome se sviđaju, nekome ne, ali one postoje.

Za FBiH i RBiH takve presude ne postoje.
Preporuke:
7
37
28 ponedeljak, 09 jul 2012 12:39
@ prvo skoči
Demantuju vas sami programi bošnjačkih političkih partija stari desetak godina , pročitajte ih. Etničko čišćenje, opet vi iz vizure sarajevskog političkog establišmenta, da li je dokaz popis stanovništva, ko je etničko očišćen, želja za hegemonijom je neodoljiva, iluzija.
Za vreme rata kako ste mogli izaći iz RS, kako iz npr. Sarajeva, Alija nije dozvoljavao.
Preporuke:
22
2
29 ponedeljak, 09 jul 2012 13:01
Srbin iz Srpske
Postoje relevantne činjenice koje govore o tome kako su muslimani sarađivali sa "genocidnim" Srbima na mostarskom ratištu protiv Hrvata.Desilo se to poslije Prijedora,Bijeljine,Omarske i drugih srpskih "strahota".Srbi su im davali artiljerijsku podršku.O tome su pisale sarajevske novine.
Preporuke:
21
0
30 ponedeljak, 09 jul 2012 13:24
BanjalukaKrajina
E zato naši kad god nešto krenu da pregovaraju prvo da spomenu Jasenovac, i stalno tako, ali ne mi smo glupaci, glumimo pravdnike a sve do jednog smo lopovi.
Preporuke:
10
8
31 ponedeljak, 09 jul 2012 13:46
Bannja Luka________________
Možda si ti iz takve porodice , ja to ne sporim a vidim ni ti , loših ljudi ima u svakom društvu a niti su svi Srbi ni Bošnjaci loši ljudi, javljaj se...!
Preporuke:
14
0
32 ponedeljak, 09 jul 2012 14:02
Stanić Milan
Stanić Milan - Lav
Spominjući političke manipulacije sa mrtvim ljudima nigde nisam spomenuo broj ubijenih Srba,Muslimana i Hrvata - pogotovo ne ekonomsku situaciju bivše Yu, kako mi Vi to spočitavate.Po Vašem mišljenju,da li je na komemoracijama prikladno prisustvo političara i isprazni govori nabijeni zapaljivom nacionalističkom retorikom, u čemu su na muslimanskoj strani upletene i zapadne diplomate,estradne filmske zvezde etc. ili na groblju mora biti"grobna tišina", uz plamen sveće i molitve( za one koji veruju)?
Preporuke:
8
1
33 ponedeljak, 09 jul 2012 14:30
Lav
Ja Vama eksplicitno apostrofiram navedeni tekst, to je Vaša egalizacija, nemate argumentaciju , što se tiče govora i obeležavanja stradanja naših boraca,civila ali i pobeda , kada je poslana poruka o genocidnosti , agresiji i sl. stupidnosti,nikada, lep pozdrav !
Preporuke:
5
1
34 ponedeljak, 09 jul 2012 14:46
Danko B. Marin
Federacija je genocidna tvorevina po definiciji genocida - dovoljno je analizirati Sarajevo.
Preporuke:
23
1
35 ponedeljak, 09 jul 2012 15:17
Milorad Bogdanović
Svaka čast.
Malo je ovakvih tekstova pročitati kod nas Srba.
Da je ovaj tekst pogodio u srž istine, vidi se po prvim komentarima.
Zahvaljujem se i NSPM, što ima hrabrost koju drugi nemaju.
Preporuke:
26
1
36 ponedeljak, 09 jul 2012 15:25
s.bosna
NARAVNO da je i nametnuta FBiH GENOCIDNA tvorevina jer je tzv. ARBIH s braćom mudžahedinima ( ne ljudi druge rase, jezika iz dalekih tuđih zemalja)napravili GENOCID i zločin nad Hrvatima srednje Bosne i sjeverne Hercegovine i to najveći u našoj povijesti. Istina vlasti iz Zg, poslije Franje, na čelu s mesićem -islamskim plaćenikom zajedno sa islamistima -teroristima pokušavaju taj zločin i genocid balija nad nama prikriti , ali GROBOVI VIČU. Neće uspijeti.
Preporuke:
19
1
37 ponedeljak, 09 jul 2012 17:09
Simić Manojlo
Bosna i Hercegovina je genocidna u svom korenu-
od 25.11.1943.g., kada je titoistička banda glatko
prešla preko genocida izvršenog nad Srbima.
Bosna i Hercegovina se nije pojavljivala u međunarodnim odnosima, od 1463.g.-1943.g.,dakle
sve do titoističkog, terorističkog čina.
Do 1463.g.,srpska i pravoslavna Bosna, održavala
je dobre odnose sa Dubrovnikom, što se najbolje vidi
iz Povelje Kulina Bana (ali i mnogih drugih akata
srednjeg veka), u čijem zaglavlju, na i danas čitljivoj ćirilici, stoji - na usekovanje glave
svetog Jovana Krstitelja,dvadesetog i devetog
avgusta, ljeta gospodnjeg 1189.-og.
Šta su sve činili bečki, vatikanski i bošnjački
poslenici laži i falsifikata, kako bi izmenili
notorne činjenice.Bošnjački Narod danas čvrsto veruje
da je on taj autohtoni Narod u Bosni, a da su Srbi
i Hrvati došli od nekud. Zbog tog njihovog ubeđenja,
Bosna ni danas nije moguća kao jedinstvena Država.
Uzalud se trude.Pod jedinstvenom,oni podrazumevaju
1 čovek, 1 glas,što bi im omogućilo ter
Preporuke:
15
2
38 ponedeljak, 09 jul 2012 17:34
Dr.Rade Pajovic,Florida
Prvo da pohvalim clanak,odlican je!Zatim nikada nije dovoljno isticanja i trazenja konsenzusa medju nama(Srbima)o tome sta se dogodilo i zasto se raspala zajednicka drzava.Treba da nam jednom zauvek bude jasno da nikakvog projekta "Velike Srbije"nije bilo vec samo zelje da se zajednicka drzava SFRJ sacuva.Dozvoljavam da je mozda nama bilo vazno da se koliko toliko sacuva socijalisticko drzavno uredjenje.Ostali to nisu hteli.Zapad ih je podrzao iako je morao da ide protiv svojih principa.Kad se to dogodi vi ustvari radite u korist svoje stete!Zapad na tome istrajava.Uporno i tvrdoglavo!Mi svi gradjani ove zemlje trpimo posledice toga ali smo nemocni.Kada nama samima bude jasno sta se i zasto dogodilo bice nam lakse da svoje interese ocuvamo.Mozda ce se tada duse mojih mrtvih ujaka,stradalih od "Sandzaklija"(Bosnjaka)osmehnuti sa neba.
Preporuke:
14
2
39 ponedeljak, 09 jul 2012 17:53
skeptik
s.bosna

Da smo ljudi kao što je krst, krst, mi bi smo zajedničkim snagama razbucali ovo strašilo od BiH.
Preporuke:
11
3
40 ponedeljak, 09 jul 2012 19:50
Odgovor
Jeste
Preporuke:
9
1
41 utorak, 10 jul 2012 01:23
Ivan @ s.bosna
Baš bi mogao malo bolje naučiti hrvatski književni jezik(kad se već toliko trudiš rabiti ga)!
Preporuke:
3
3
42 utorak, 10 jul 2012 01:23
Bob
BiH je strašilo novog svetskog poretka.
Preporuke:
8
6
43 utorak, 10 jul 2012 08:59
Vasilije
Uprljali smo obraz u Srebrenici i istočnoj Bosni!!
Poklopimo se kamenom i zašutimo.
Hristos zna istinu!!!
Preporuke:
7
21
44 utorak, 10 jul 2012 09:27
siniša @ Prvo skoči pa reci Hop
Dan pre nego što će "neko" proglasiti Kosovo za državu u američkoj štampi se pojavio tekst u kome velike holivudske zvezde Šeron Stoun, DŽordž Kluni, Robert de Niro se izjašnjavaju da ne treba da se dira u suverenitet Srbije.

Odmah sam pomislio: " E kad oni to kažu koliko sutra će ta suverenost biti napadnuta". I bilo je tako.

Koliko juče njujorški rabin izjavljuje: " Srebrenica podseća na Holokaust". Odmah sam pomislio, izgleda da je neko odlučio da u roku od godinu dana pobije desetak miliona muslimana u Siriji, Turskoj, Iranu i to najmanje.

Kako da vam to ddokažem
Evo ovako. Preko stotinu Srba iz Sarajeva mi je objašnjavalo kako su ih muslimani čuvari mlatili po "logorima" u Sarajevu.
Prvo bi im nekoliko puta ponovili "nećemo mi vas" i tražili od Srba da se počnu smejati i da počnu da budu relaksirani i opušteni. Pa kad bi ih onda tako opuštene udarili u stomak...

Zar ne vidiš Prvo skoči pa reci Hop da vas, muslimane, neko dobro opušta ili relaksira? Pogodi šta sledi?
Preporuke:
10
1
45 utorak, 10 jul 2012 11:17
visor_sarge
više nego žalosno, zamolio bih autora teksta da eto nakon podrobne analize prikupi dokaze i pravac na sud, bilo koji nije bitno samo da se opet ne kaze da taj sud ne voli srbe. pa ako ima te genocidne tvorevine fbih neka se i dokaze...zalosno je sto se srebrenica koristi u sitno politicke dnevne svrhe, kad se dobro zna sta se tamo desilo i tu nema puno price jedna je istina dokazana a ostalo je sve u domenu SF-a....neko rece ne upamtih da je u bih bilo mudjahedina i drugih islamskih ratnika, ok bilo je sigurno ali treba biti posten pa reci da je bilo i na srpskoj strani lica iz drugih zemalja, rusija .....treba realno sagledati stvari a ne pricati suplju...kazu eto na srebrenickom spomeniku ima imena i zivih lica a niko nije ukazao i rekao evo taj i taj zivi tu i tu a ime se vodi na spomeniku....dok ne budemo hodali po cupriji nikad necemo imati znanje.....
Preporuke:
5
16
46 utorak, 10 jul 2012 12:40
belmino
Ja mislim da nema kompliciranijeg naroda od srba u citavom svijetu, oni su toliko korumpiran narod i laziv narod da nema pr. u svijetu. Mnoge stvari naucili su za vrijeme turse okupacije i toga se nemogu vise nikako da oslobode.Sud u Hagu presudjuje da je u Srebrenici pocinjen genocid oni to ne priznaju. Citavo ruk.RS sjedi u Hagu ni to nije dokaz.Ali zato je Srebrenica u bošnjačkom narodu orijentir za čitanje vremena koja su bila i koja će biti. U Srebrenici se sa-žima kontinuitet genocida nad Bošnjacima, kao politička i društvena realnost u kojoj Bošnjaci žive bezmalo 200 godina. Od prvih progona iz “oslobođene” Srbije, preko talasa iseljavanja u vrijeme Austro-Ugarske, pa zločina i iseljavanja pod zaštitom Kraljevine Jugoslavije, sve do ove erupcije zločina i mržnje koja traje od 1989. (Gazimestan, Memorandum SANU) na ovamo – mi Bošnjaci simbolički i stvarnosno živimo značenje Srebrenice.
Preporuke:
6
25
47 utorak, 10 jul 2012 14:03
OSTOJA
zašto se puštaju komentari poput ovog naviše, sa očigledno rasističkim porukama (uperenim protiv Srba).

Sama činjenica da je Izetbegovićev režim, pored etničkog sukoba sa Srbima i Hrvatima, takođe ratovao sa sopstvenim narodom ukazuje na to o kakvom se režimu radi.


Dokaz i da Srbi nisu ratovali protiv Muslimana (generalno), već protiv frakcije sa kojom su bili u ratu i sami muslimani, ili Bošnjaci Fikreta Abdića!

Po tom pitanju Izetbegović ne ostavlja prostora za sumnju: „Prvi i najvažniji takav zaključak svakako je zaključak o nespojivosti islama i neislamskih sistema. Nema mira i koegzistencije između „islamske vjere“ i neislamskih društvenih i političkih institucija.“[8] Jasno je da ovakva vizija sveta nužno vodi u rat.
Preporuke:
5
1
48 utorak, 10 jul 2012 14:06
OSTOJA
U VEZI CITATA IZNAD: Savršeno je jasno da "njihova" teza koju oni (formalno) naturaju čitavom svetu, pada kao kula od karata, čim im oslabe mentori-što se već mislim događa.

Samo oni sa binarnom računarskom logikom, zlonamernici, zainteresovani,...mogu da poveruju u takav konstrukt stoleća.
Preporuke:
9
2
49 utorak, 10 jul 2012 14:21
OSTOJA
Ukoliko je jedan pojedinac srpske nacionalnosti u armiji BiH dokaz „tolerancije“ i „civilovanosti“ Izetbegovićeve Bosne, šta onda dokazuje čitava brigada Bošnjaka u armiji „genocidne“ Vojske Republike Srpske? Radi se o brigadi „Meša Selimović“[17], sastavljenoj od Bošnjaka.


prilično sasvim nepoznata (ignorisana?) činjenica.

zapitajmo se: zašto se ignoriše?

da se stvaraju tenzije; jer se ne uklapa u konstrukt, ili oboje ?
Preporuke:
7
2
50 utorak, 10 jul 2012 16:18
Milko
Postavlja se pitanje, zašto se ne spominje opsada i razaranje Mostara ili masakr u Lašvanskoj dolini?

Zašto ove događaje ne spominje bošnjačka strana, kad su i u njima stradali Bošnjaci u ogromnoj količini? Ti događaji, po svojoj destruktivnosti i surovosti, svakako mogu da stanu rame uz rame sa onima opisanim gore. Kako to da su razaranje Mostara, Travnički masakr, masakr u Ahmićima i sl. pali u zaborav kod Bošnjaka, a opsada Sarajeva i Srebrenica nisu? Možda zato što u tim događajima nisu učestvovali Srbi?


gotovo sasvim nepoznato među širom javnošću!

ne uklapa se u simulakrum, pa je zato ignorisano?

sećam se Sijekovca, i kako je HRT govorio/brujao da se radi o "tvornici laži JA"
Preporuke:
10
0
51 utorak, 10 jul 2012 20:20
Kotromanić
Kroz propagandu o samo srpskim zločinima, sistematski održavaju i podržavaju međunacionalnu mržnju između Srba i Bošnjaka, naravno stavljajući se na stranu samo bošnjačkih interesa.




a evo ko izgleda "održava vatru", itd.:

Vesli Klark za "Avaz": Mladić je masovni ubica i ideološki fanatik
Preporuke:
9
0
52 sreda, 11 jul 2012 16:56
au mile
Belminov komentar nabolje opisuje tužno stanje svesti koje preovalađuje među Šiptarima, Muslimanima i Hrvatima. Osim propagandne konstrukcije njihovih gospodara i smešnog haškog suda ne postoje nikakvi argumenti. Samo bljutave uvrede, kvalifikacije, i ogavna propaganda koje se kao mutavi drže već dvadeset godina. Verovanje u sopstvene laži je užasna stvar.
Većina Hrvata, Šiptara i Muslimana danas su ogledalo rasizma, nacizma,primitivizma i podaništva najgore vrste. (moderatoru - Ovo zaista nije uvreda i širenje nacionalne, verske i rasne netrpeljivosti - ništa manje nego belminov komentar koji ste objavili)
Srbi ne moraju da trpe frustracije naših komšija i zato bi moderator morao da stopira svaki komentar koji nema argument a vređa Srbe i Srbiju.
Preporuke:
5
0
53 sreda, 11 jul 2012 20:34
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Redovno čitam Vaše tekstove ...Jako ste politički i uopće obrazovani..Svaka čast...Fasciniran sam nivoom znanja na koji nailazim redovnim čitanjem Vaših tekstova...Ponovo svaka čast...
Preporuke:
8
1
54 sreda, 11 jul 2012 21:38
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
U ovom tekstu ste jako dobro zapazili nešto što se jako rijetko ili gotovo nikako u posljednje vrijeme spominje a to su ljudi muslimani koji bi iz dubine duše željeli slogu i bratstvo sa Srbima pravoslavcima i koji se i sami manje ili više identificiraju (ili barem u duši osjećaju ) kao Srbi ili su izraziti prosrpski nastrojeni i koji istinski shvataju ma kako bila teška situacija tokom rata da ista nije produkt neke genocidnosti Srba prema muslimanima već je ista produkt (i sam rat) političkog neslaganja sa političkim konceptom Alije Izetbegovića koji je išao ka razdvajanju muslimana i Srba od Srbije a time i muslimana od muslimana u Raškoj-Sandžaku to jest Srbiji.To forsirano razdvajanje pod svaku cijenu je nanijelo ponajviše štetu samim muslimanima jer ih je razdvojilo , muslimane BiH odijelilo od srpskog naroda sa kojim muslimani prije svega radi svog strateškog interesa moraju (trebali bi) imati izuzetno dobre (najbolje odnose) i to u odnosu na sve ostale narode.
Preporuke:
11
2
55 sreda, 11 jul 2012 23:07
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Autor ovog teksta je jako dobro primjetio nedorečenost , neprincipjelnost a ja bih rekao i šizofrenost takozvane bošnjačke nacionalne koncepcije .Ta "koncepcija" je kao što je autor dao naznačiti puna nelogičnosti a ja bih rekao i gluposti da se čovjek koji iole poznaje neke historijske činjenice može samo grohotom nasmijati.Autor je jako dobro primjetio nelogičnost između krstjanskog simola ljiljana sa trolistom kao simbolom svetog trojstva koje nikako ne dolazi u ravan sa islamskim učenjem koje u svom panislamističkom programu potencira Alija Izetbegović (knjiga "Islamska deklaracija").Takoše autor je jako dobro primjetio i šizofrenost u odnosu naspram historijske uloge turske (osmanlijske imperije) u propasti srednjovjekovne krstjanske (bogumilsko-patarenske) Bosne i današenjeg neprirodnog nacionalnog identificiranja današnjih političkih Bošnjaka sa krstjanima (patarenima-bigumilima) i neskrivenoj ljubavi u odnosu na savremene i historijske Turke (Osmanlije).Mnogo nelogičnosti.
Preporuke:
8
1
56 sreda, 11 jul 2012 23:23
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Komentator Danilo 2 dio je jako dobro primjetio u svome komentaru neke stvari kada je napisao slijedeće, citiram:"E,sada o Muslimanima u BiH i SFRJ.Oni su narod koji je mnogo izgubio padom SFRJ,fakticki,radili su u korist vlastite stete.Umjesto sto su imali cijelu Jugu,sada su spali na 1/4 BiH,dakle,"Frtalj dzamahirija",jer Hrvati svoje ne dijele sa njima,iako su zajedno u Federaciji BiH.

U Raskoj ih ima oko 150 000 i u Crnoj Gori oko 80 000 i tako rasparcani su ni na nebu ni na zemlji.

Alija ih je,sa njegovom "Islamskom deklaracijom",tako udesio da se nikada vise nece oporaviti.Zato,sto vise propadaju,frustracije im prema Srbima sve vise rastu.

Oni su narod bez perspektive,bijeda,Zapad ih drzi kao neku protivtezu Srbima,a Srbi ih sve vise ignorisu sto njih dovodi do ludila".

Tačna opservacija, zaista Alija Izetbegović je najveći politički , ekonomski, teritorijani i na svaki drugi način zločin učinio upravo prema muslimanima.
Preporuke:
10
1
57 sreda, 11 jul 2012 23:44
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Ne slažem se sa komentatorom " au mile " u dijelu u kojem on od administratora traži cenzuru i neobjavljivanje suprotnih mišljenja.Nikada nisam bio za cenzuru bilo koga pa ni suprotnih stavova.Pa kako bi se znalo šta ko misli ako bismo ovdje samo čitali "srpski monolog".Zato preporučujem administratoru da ne cenzuriše komentare sa različitim stavovima a koji nisu lično uvrjedljivi (psovke i slično).Pod uvrijedljivosću ne podrazumjevam različito politčko mišljenje ili različit pogled na istu stvar.
Preporuke:
5
1
58 nedelja, 15 jul 2012 18:50
srba
dali je genocidna ili ne znamo mi koji smo to osjetili na svojoj kozi ta agonija koja traje od dejtona treba da prekine i lijepo nsvako na svoju stranu i da ljudi pocnu da zive kao ljudi a ne kao zivotinje
Preporuke:
0
0
59 ponedeljak, 16 jul 2012 22:07
Krsto
Svaka čast g. Anđelkoviću na ovom otrežnjujućem tekstu. Odlično potkrepljeno činjenicama i dokumentacijom. Pažljivo sam isčitao i analizirao. Nema šta ni da se oduzme ni doda.
Preporuke:
1
1
60 sreda, 18 jul 2012 16:17
bogumili
na kratko.ovakvi tekstovi su nastavak agresivnog nacionalizma okicenj frazama i strucnim rijecima,sto nikako neopravdava istine u bih.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner